duminică, 5 octombrie 2014

Să scriem cu entuziasm

Când eram în clasa a doua și nu stăpâneam prea bine regulile de ortografie am scris o poezie. Era un fel de fabulă, dar pe atunci nu știam ce înseamnă asta și nu aș fi numit-o așa. Învățasem poezii la grădiniță și la școală, văzusem poezii în cărți, știam că trebuie să aibă versuri și strofe și nu m-am gândit nici o clipă că n-aș putea să scriu și eu una. Așa că m-am apucat de treabă și pe hârtie a rămas o poveste în versuri, cu tâlc, scrisă cu o mână care tremura pentru că de puțin timp învățase literele. Am găsit poezia într-un caiet după ce m-am făcut "mare" și am zâmbit.

Cei care au un oarecare interes pentru scris au și dorința de a-și rafina această abilitate. Atunci când găsesc cadrul care să le stimuleze această plăcere nu vor ezita să-și pună la lucru gândurile și emoțiile pentru a răspunde în scris unor cerințe care le dau ocazia să evolueze. O astfel de ocazie este concursul SuperBlog. Prin urmare, acest blog va participa la concursul Superblog. Va fi o experiență și un pas înainte.

2 comentarii:

  1. Bun venit in SuperBlog!

    Multumim pentru participare, ne bucuram ca ti-am descoperit blogul! Inspiratie din plin si mult succes! :)

    RăspundețiȘtergere