joi, 9 octombrie 2014

Tovarășa mea de distracții

Ca la 18 ani, fără griji și fără bani...
Nu știu dacă e chiar așa la 18 ani. De cele mai multe ori, banii, dacă sunt, provin de la părinți la 18 ani. Iar despre parte cu grijile nu știu ce să zic... Dacă într-adevăr n-am avea griji vârsta aia am fi mai relaxați. Eu una știu sigur că nu eram relaxată la 18 ani. Îmi făceam griji legate de viitor, mi se părea că alegerile pe care le fac în acel an sunt definitive și voiam certitudini. Că nu le-am găsit și că poate nici nu sunt bune e altă poveste. În orice caz, pe lângă vise multe, optimism, învățat pentru bac', vârsta majoratului a însemnat și multă distracție.
De dragul jocului o să-mi imaginez să am acum 18 ani și am primit cadou o mașină frumoasă-frumoasă care o să-mi devină tovarășă de drumuri prin oraș și prin țară, prietenă fidelă gata oricând să-mi ofere o porție sănătoasă de adrenalină. Așa o să uit de toate grijile pe care mi le fac în exces.
Cum începe relația noastră? Cu acel act fără de care relația nu e posibilă. Nu, nu e ca în relația între un bărbat și o femeie, pentru care actele la starea civilă nu sunt obligatoriu. Între mine și mașină nu se poate întâmpla nimic fără permisul de conducere, pe care o îl obțin cu emoții și cu mare încântare. Mi-a plăcut teribil școala de șoferi, dar aventura abia cu cocheta și mereu distractiva Aygo, pe care tocmai am primit-o cadiu. Un cadou de vis, ce să mai! Ne așteaptă vremuri de poveste împreună. Mă va duce împreună cui prietenele în orașe noi, pe care le-am văzut doar în poze de pe Internet. Mă va scoate în oraș în serile ploioase în care nu am chef să mă uit singură la un serial oarecare. Mă va conduce la prima întâlnire cu colegul de la 12 B la care mă gândesc din clasa a noua. Da, mașinuța mea o să audă toate cuvintele pe care ni le vom spune, o să fie de față când mă voi îmbujora de emoție și va vedea și acel sărut stângaci.
Deci, cine nu are o Toyota Aygo, să-și cumpere! Sau să o primească în dar!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu